Het Oude Gemaal verwelkomt wandelaars 4 van Alkmaar

Op donderdagmorgen 11 juni waren terrein en museum klaargemaakt om de wandelaars van de 4 van Alkmaar te ontvangen.
Stempelpost en faciliteiten van organisator Le Champion bevonden zich op ons terrein als onderdeel van de route van de tweede etappe ‘Het hart van Oost’.
Onze deuren stonden wijd open voor de liefhebbers van koffie, thee, appeltaart en een gerieflijk toilet. Vrijwilligers liepen zich het vuur uit de sloffen om de wandelaars van een natje en droogje te voorzien onder het genot van de vrolijke klanken van het draaiorgel.
Toen de laatste wandelaars en de mensen van Le Champion aan het begin van de middag vertrokken, konden we terugzien op een zeer geslaagd evenement.
Kijk voor een impressie op onze Facebookpagina!

De kraam van Het Oude Gemaal kon natuurlijk niet ontbreken op de Culturele Markt die op zondag 12 april plaatsvond op het Stadsplein.
